Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Componenti di l'equipaggiu di trasportu cuntinuu hè breve

Equipamentu di trasportatore

Uequipaggiu di trasportatore follehè in una certa linea di trasmissione cuntinuu di machini di manipulazione di materiale, cunnisciuta ancu com'è equipamentu di trasportu cuntinuu.L'equipaggiu di trasportu pò realizà a trasmissione horizontale, inclinata è verticale, ma pò ancu formate una linea di trasmissione spaziale, a linea di trasmissione hè generalmente fissa.

Catalogu

1. Composizione Equipment

2. Parametri principali

3. Reguli di u funziunamentu

 

Composizione di l'equipaggiu

L'equipaggiu di trasportatore di cinturione generale hè cumpostu da un cinturione trasportatore, folle, roller è guida, frenu, tensioning, reversing, loading, unloading, cleaning, and other devices.

①Cinturione trasportatore

Ci sò dui cinture di gomma cumuni è cinture di plastica.U cinturione di gomma hè adattatu per a temperatura di funziunamentu trà -15 °C è 40 °C.A temperatura di u materiale ùn hè micca più di 50 ° C.L'angolo d'inclinazione di u trasportu di materiale in massa hè di 12 ° ~ 24 °.Per una grande immersione Angle di consegna disponibile cinturione di gomma di mudellu.Cintura plastica cù oliu, àcitu, alkali, è altri vantaghji, ma una scarsa adattabilità à u clima, faciule da scivolare è anziane.

Roller

Rotulu di groove, rullu pianu, rullu di allineamentu, rullu buffer.Rulli di cava (custituitu da 2 ~ 5 rulli) chì sustenenu i rami di cuscinetti per u trasportu di materiali in massa;U rullu d'allineamentu hè adupratu per aghjustà a pusizione horizontale di a cintura per evità a deviazione;U rullu buffer hè stallatu in u locu di ricezione per riduce l'impattu di u materiale nantu à a cintura.

Tamburinu

Rotulu di groove, rullu pianu, rullu di allineamentu, rullu buffer.Rulli di cava (custituitu da 2 ~ 5 rulli) chì sustenenu i rami di cuscinetti per u trasportu di materiali in massa;U rullu d'allineamentu hè adupratu per aghjustà a pusizione horizontale di a cintura per evità a deviazione;U rullu buffer hè stallatu in u locu di ricezione per riduce l'impattu di u materiale nantu à a cintura.

④Dispositivu di tensione

A so funzione hè di fà u cinturione trasportatore ghjunghje à a tensione necessaria, in modu per evità di slipping in u tamburinu di guida è fà a cinturione trasportatore deflessione trà i rulli per assicurà chì in a gamma specificata.

L'equipaggiu di trasportu secondu u modu di funziunamentu pò esse divisu in:

1: equipaggiu di trasportatore di cinturione

2: equipaggiu di trasportatore a vite

3: elevatore di bucket

 

Parametri principali

In generale, i paràmetri principali sò determinati secondu e esigenze di u sistema di manipulazione di materiale, e diverse cundizioni di u situ di manipulazione di materiale, u prucessu di produzzione pertinente è e caratteristiche di u materiale.

①Capacità di trasportu: a capacità di trasportu di l'equipaggiu di trasportu si riferisce à a quantità di materiale trasportatu per unità di tempu.Quandu trasmette materiali in massa, calculatu da a massa o u voluminu di materiali di trasportu per ora;In a spedizione di articuli, hè calculatu da u numeru di pezzi per ora.

②Velocità di trasportu: Aumentà a velocità di trasportu pò migliurà a capacità di trasportu.Quandu u cinturione trasportatore hè utilizzatu cum'è a parte di trasportu è a lunghezza di trasportu hè grande, a velocità di trasportu aumenta gradualmente.Tuttavia, l'equipaggiu di trasportatore di cinturione d'alta velocità deve esse attentu à a vibrazione, u rumore, l'iniziu, u frenu è altri prublemi.Per l'equipaggiu di trasportu cù a catena cum'è a parte di trazione, a velocità di trasportu ùn deve esse troppu grande per impedisce l'aumentu di a carica dinamica.L'equipaggiu di trasportu per l'operazione di prucessu à u stessu tempu, a velocità di trasportu deve esse determinata secondu i bisogni di u prucessu di produzzione.

③Dimensione di u cumpunente: a dimensione di u cumpunente di l'equipaggiu trasportatore include a larghezza di u cinturione di trasportu, a larghezza di u slat, u voluminu di a tramoggia, u diametru di u tubu è a dimensione di u containeru.E dimensioni di sti cumpunenti influenzanu direttamente a capacità di trasportu di l'equipaggiu di trasportu.

④ Lunghezza di trasportu è inclinazione Angle: a lunghezza di a linea di trasportu è l'angolo d'inclinazione affettanu direttamente a resistenza tutale di l'equipaggiu di trasportatore è a putenza necessaria.

 

Reguli di funziunamentu

1. L'equipaggiu di trasportu fissu deve esse stallatu nantu à una basa fissa in cunfurmità cù u metudu di stallazione prescrittu.L'equipaggiu di trasportu mobile prima di l'operazione formale deve esse a rota cù una cunea di legnu triangulare o frenu.Per evitari di marchjà in u travagliu, ci sò parechje operazioni parallele di l'equipaggiu conveyor, trà a macchina è a macchina, deve esse un canale di un metru trà a macchina è u muru.

2. L'equipaggiu Conveyor prima di l'usu per verificà a parte corsa, a fibbia di cinturione, è u dispusitivu di cuscinettu hè normale, l'equipaggiu protettivu hè cumpletu.A strettezza di a cinta deve esse aghjustata à un gradu adattatu prima di inizià.

3. L'equipaggiu di trasportu di cinturione deve esse u principiu senza carica.U materiale pò esse alimentatu dopu l'operazione normale.Nisuna alimentazione prima di guidà.

4. Un numeru di l 'apparicchiaturi conveyor curriri in seria, deve principiatu da a fine di scaricamentu, sequenza.Dopu tuttu u funziunamentu nurmale pò alimenta.

5. Quandu a cinta devia in u funziunamentu, deve esse firmatu è aghjustatu.Ùn deve esse utilizatu à reluctantly, per ùn portà u bordu è cresce a carica.

6. L'ambienti di travagliu è a temperatura di u materiale per esse furnitu ùn deve esse più altu di 50 ℃ è più bassu di -10 ℃.I materiali chì cuntenenu olii acidi è alkalini è solventi organici ùn sò micca trasportati.

7. Nisun pedestrians o passageri sò permessi nantu à u trasportatore.

8. Prima di parcheghju, deve cessà l'alimentazione, è aspittà chì u cinturione scarichi u materiale prima di firmà.

9. U mutore di l'equipaggiu di trasportu deve esse ben insulatu.Cavu di l'equipaggiu di trasportatore mobile, micca disordine è trascinatu.U mutore deve esse messa in terra in modu affidabile.

10. Quandu u cinturione slips, hè strettamente pruibitu di tirà u cinturione cù a manu per evità accidenti.

 

 

Casi di successu

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: Mar-07-2022