Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Cos'è un rulli folle di trasportatore?

Cos'è un rulli di gomma di trasportatore

Cosa hè unrullu folle?

Idlers sò una parte integrante di qualsiasi sistema di trasportu.Questi cumpunenti sustenenu u cinturione una volta chì hè carricu, chì permettenu di trasfurmà u materiale da un locu à l'altru.I cinghiali di troughing sò cuncepiti in modu chì u cinturione caricatu stessu forma un abbeveratu, chì riduce u risicu di sversamenti di materiale è aumenta l'ultima capacità di carico di u trasportatore per a sicurezza è a produtividade mejorata.Next, seguitate Next, seguitateGlobal Conveyor Supplies Company Limited (GCS) Produttori di follià capisce

Idlers sò bastoni cilindrichi chì si estendenu sottu è longu u cinturione trasportatore.Hè u cumpunente / assemblea più impurtante di u trasportatore à cinturione.L'idler hè di solitu situatu in u quadru di supportu metallicu in forma di trogu sottu à u latu di supportu per sustene u cinturione trasportatore è i materiali.

Diversi tipi di rulli folli

Diversi tipi di rulli folli

 

Ci sò dui tippi di rulli folli: rotuli di trasportu è rotuli di rinviu.Sò situati nantu à u latu di supportu è u latu di ritornu di u trasportatore.Questi idlers anu parechji tipi è funzioni per via di applicazioni specifiche.

Purtendu i folli

I folli di abbeveratoio

15-inch-idler-polley-and-slotted-bracket-300x187

L'abbeveratoi sò tipi cumuni di trasportu di folle nantu à u latu di carica di i trasportatori.Di solitu sò stallati in un quadru in forma di trough in u latu di a carica longu à a lunghezza di u trasportatore per guidà u trasportatore di gomma è sustene u materiale trasportatu.U folle di l'abbeveratoghju include un folle centrale cù una certa larghezza è folli laterali d'ala da i dui lati di u rullu centrale.

L'anguli di ghiera sò generalmente di 20 °, 35 ° è 45 °.

Idlers d'impattu

Rullo d'impattu cù gomma naturale nantu à a macchina di cintura
 

In l'applicazioni di cava è minera, quandu i materiali grossi, pisanti è taglienti cascanu nantu à u cinturione trasportatore, ponu causà impattu è danni à u cinturione trasportatore, chì in ultimamente porta à tempi di inattività è costi di rimpiazzamentu più altu.Per quessa, un idler d'impattu hè necessariu in l'area di impattu materiale.

Aduprà un designu d'anellu di gomma per furnisce un buffer è assorbe l'impattu in l'area di impattu materiale, è minimizza u dannu à u cinturione trasportatore.

L'intervallu trà i gruppi di folli d'impattu hè di solitu da 350 mm à 450 mm per furnisce un supportu generale.

Cogliere i tavolini folli

 

Un idler di tavola di picking hè generalmente utilizatu à u puntu di carica di materiale sottu à a tramoggia.In cunfrontu cù l'ingeru di a cugliera, u rullu centrale di u tavulinu di picking hè più longu, è u rullu curtu cù un angolo di 20 ° di a gola pò disperse i materiali à a più grande misura è rende l'ispezione è a classificazione più faciule.

Rondelle portante piatte/Posizioni folle piatte d'impatto

Rulli paralleli in acciaio per trasportatori a nastro

 

Hè spessu usata per trasmette materiali nantu à cinture flat d'alta veloce.U trasportu di materiali grossi è duri richiede l'usu di cinturini piatti d'impattu, chì ponu buffer è prutegge u cinturione.

Idler d'autoformazione

 

U misalignamentu di u cinturione trasportatore pò causà un overflow di materiale.Per quessa, quandu si stallanu i rulli di rotazione, deve esse installatu un gruppu di idler d'autoformazione, chì pò cuntrullà l'alineazione di a cinta trasportatore in u latu di supportu.Un rollu d'autoformazione hè generalmente postu à intervalli di 100-150 piedi.Quandu a lunghezza tutale di u cinturione hè menu di 100 piedi, almenu un idler di furmazione deve esse installatu.

U rullu d'autoformazione hà un angolo di 20 °, 35 ° è 45 °.

Ritorna l'oziosi

Volanti di ritorno piattaRoller suspendu

 

L'idler di ritornu pianu hè u più cumuni in u latu di ritornu di u trasportatore per sustene a corsa di ritornu di u trasportatore.Hè custituitu da una barra d'acciaio installata nantu à dui supporti di elevazione, chì ponu impedisce efficacemente a cintura di stende, slack, è danni.

Rulli di rinviu di discu di gomma

Discu folle di gomma di ritornu in V
 

Adupratu cumunimenti in l'applicazione di trasportu di materiali viscosi è abrasivi, u discu di gomma pò caccià i materiali appiccicati nantu à u cinturione trasportatore da u latu di ritornu.

Idlers di ritornu in autoformazione

 

Hè utilizatu per cuntrullà l'allinjamentu di u trasportatore in u latu di ritornu per prevene danni à u trasportatore è a struttura.A distanza di stallazione hè uguale à l'idler d'autoformazione in u latu di supportu.

Volanti folli di ritorno in V

https://www.gcsconveyor.com/v-return-idler-24-product/

 

U gruppu di rinviu di rinviu cumpostu di dui rulli hè chjamatu gruppu V di rinviu idler.Di solitu usatu per i trasportatori terrestri di longa distanza, adattatu per l'applicazioni chì necessitanu tessuti pesanti, d'alta tensione è cinture trasportatori di cordone d'acciaio.Dui rulli anu una carica più altu ch'è un rollu unicu, chì ponu furnisce un supportu di cintura megliu è furmazione di cintura.

L'angolo inclusu di u frenu di ritornu "V" hè di solitu 10 ° o 15 °.

Cuntattateci per infurmazioni nantu à e dimensioni di i rulli folli, e specificazioni di u trasportatore, u catalogu di u trasportatore è u prezzu.

 

 


Tempu di Postu: Dec-28-2021