Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Sistema di trasportatore Disegnu strutturale di trasportatore a rulli

Disegnu Strutturale è Criterium di Conveyor Roller

Utrasportatore a rullihè adattatu per trasportà ogni tipu di scatole, sacchetti, pallets, ecc.Materiali in massa, articuli chjuchi, o articuli irregulari deve esse trasportatu nantu à pallets o in scatuli di turnover.Puderà trasportà una sola pezza di materiale pisanti, o suppurtà una grande carica d'impattu.Hè facilitu per cunnette è transizione trà e linee di rulli.Linee di rulli multipli è altri trasportatori o piani speciali ponu esse aduprati per furmà un sistema cumplessu di trasportu logisticu per cumplettà diverse esigenze di prucessu.U roller d'accumulazione è di liberazione pò esse usatu per rializà l'accumulazione è u trasportu di materiali.

U trasportatore di rulli hà i vantaghji di una struttura simplice, alta affidabilità, è usu è mantenimentu convenientu.U trasportatore di rulli hè adattatu per trasmette articuli cù un fondu pianu è hè principalmente cumpostu di arullu di guida, un quadru, un bracket, è una parte di guida.Hà e caratteristiche di una grande capacità di trasportu, una veloce veloce, un funziunamentu ligeru è un trasportu di shunt collineare multi-varietà.

Linea di imballaggio di cuncepimentu di sistemi di trasportu à rulli 

 

Prerequisiti Ambientali per u Design di Conveyor Roller Gravity

Cunsiderate diverse cundizioni cum'è a forma, u pesu è u dannu faciule di l'ughjettu trasportatu.

 

Cundizioni di trasportu Dimensioni esterne, pesu, a forma di a superficia di fondu (piatta o irregolare), materiale
Trasmissioni di statutu Arrangiatu è trasportatu senza spazii nantu à u trasportatore, trasmissu à intervalli appropritati
Trasferimentu à u Metudu Conveyor Livellu d'impattu ligeru (travagliu manuale, robot), livellu d'impattu forte
Intornu Temperature, umidità

 

Principi di u Metudu di DesignTrasportatore à rulli

 

2.1 Disegnu di trasportatore di rulli

Identificazione di u spaziu di tamburi

Larghezza di u rullu = larghezza di manipolazione di materiale +50 (mm)2

 

1. A distanza trà i rulli deve esse determinata in modu chì a superficia di u fondu di u travagliu trasportatu hè sustinutu da 4 rulli.

2. Quandu selezziunate secondu i trasportatori venduti in u mercatu, selezziunate secondu a relazione di (a durata di a superficia di u fondu di u travagliu di u travagliu trasportatu ÷ 4) > a distanza trà i trasportatori.

3. Quandu trasmette una varietà di pezzi di travagliu in una manera mista, pigliate u pezzu più chjucu di travagliu cum'è l'ughjettu per calculà a distanza.

 

2.2 Disegnu di larghezza di trasportatore di rulli

 

1. A larghezza di u tamburinu hè cuncepitu secondu e dimensioni esterne di a pezza di travagliu trasportata.

2. In generale, a larghezza di u tamburinu deve esse più di 50 mm più longu chì a larghezza di a superficia di u fondu di u travagliu trasportatu.

3. Quandu ci hè un turnu nantu à a linea di trasportu, selezziunate secondu a lunghezza è a larghezza di a pezza trasportata mostrata in a figura à a diritta.

 

2.3 Disegnu di u quadru è u spaziu di pedi

Calculate u pesu di a pezza trasportata per 1 metru secondu u pesu di a pezza trasportata è l'intervallu di trasportu, è aghjunghje un fattore di sicurezza à questu valore per determinà a struttura di u quadru è l'intervallu di u pede.

 

https://b671.goodao.net/why-gcs/

 

 

 


Tempu di post: 20-Jan-2022