Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Gamma di velocità di trasportu di trasportatore di gravità (rulli), cumu per calculà a velocità di trasportu, rapportu di riduzzione, etc.

Gravità(roller) trasportatore trasportatoreintervallu di vitezza, quantu à calculà a vitezza di trasmissioni, rapportu di riduzzione, etc.

Utrasportatore a rullihè cumpostu di una pluralità di rulli, chì sò culligati à traversu catene è cinture per ghjunghje senza saldatura è trasmissioni cuntinuu di u travagliu.

rullu d'acciau di linea di trasportatore ligeru

Un trasportatore Roller hè un pezzu di equipaggiu di trasportu cuntinuu cù parechji rulli disposti trà i frames da i dui lati.Hè principarmenti usatu pi traspurtari articuli cù una certa forma rigulari o fondu pianu, cum'è cuntenituri scatula, pallets, etc. U trasportatore Roller hè cumpostu principarmenti di quadru, roller, dispusitivu di guida, accessori, etc.

I produttori di trasportatori a rulli a gravità di marca GCShannu parechji modi di trasmissioni.

Nisuna putenza, cintura piatta, cintura tonda, catena, cintura sincrona, cintura multi cunea, è altri cumpunenti di ligame.Adupratu per vari tipi di sistemi di trasportu, è hè aduprata per a velocità di regulazione di carichi leggeri, medii è pesanti,

U materiale di u rollu hà l'acciaio di carboniu galvanizatu, l'acciaio di carbonu cromato, l'acciaio inossidabile, u materiale PVC, u materiale d'aluminiu, a colla di copertura, u prucessu di colla wrap, e specificazioni, pò esse formulatu secondu e esigenze, chì hè un rullu trasportatore di scanalatura di macchina persunalizata.

 rullu ligeru

Metodi di cuncepimentu strutturale è linee guida per i trasportatori di rulli

Cumu sceglie a vitezza di u trasportatore di rulli?

A velocità di trasportu di u trasportatore di rulli hè determinata secondu i requisiti di u prucessu di produzzione è u modu di trasportu.In circustanze normali, nisun trasportatore di rulli di putenza pò piglià 0,2-0,4 m / s,trasportatore à rulli di putenza0,25-0,5 m/s, è piglià u valore più grande quant'è pussibule, cusì chì sottu a premisa di scuntrà ancu i bisogni di u throughput, a distribuzione di merchenzie hè più grande, per migliurà u stress di u quadru.

Quandu a velocità di trasportu hè strettamente limitata in u prucessu, a vitezza di trasportu deve esse sceltu secondu i requisiti di u prucessu, ma utrasportatore a rulli senza forzaÙn deve esse più grande di 0,5 m / s, u trasportatore di rulli di putenza ùn deve esse più grande di 1,5 m / s, è u trasportatore di rulli di a catena ùn deve esse più di 0,5 m / s.

Metudu di calculu di a velocità di u trasportatore à rulli:

1. Conveying line vitezzaV, diamitru di tamburinuD, vitezza tamburinun3

V=n×d×π n=V/(d×π)

2.i1: Rapportu di riduzzione trà u pignone di output di riduttore è u pignone di tamburu

3. Rapportu di riduzzione di reductorei2

4. Velocità di u mutoren

V=n3×d×π

n3= n×i2×i3

V=(n/i2/i3)×π×d

 

Esempi di riferimentu:

A vitezza ditrasmissione a catenahè 5m / min, u mutore adopta u mutore cù riduttore, u rapportu di vitezza hè 50, a vitezza di u mutore hè 1300 r / min, cumu sceglie u diametru di u rullu?

 

Soluzione:

 

V=(n/i2/i3)×π×d

V = 0,5-5 m/min, n = 1300 r/min, i2 = 50, i3 = 1

d = 0,06 m

 

U diamitru di u tamburinu hè 60 mm


Tempu di post: 18-Jan-2022