Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Passi di stallazione di trasportatore di cinturione è materie chì necessitanu attenzione

Passi di stallazione ditrasportatore a cintae cose chì necessitanu attenzione

 

 TRASPORTATORE A BANDA 1

 

 Attualmente,trasportatore a cintahè largamente usatu in minieri, metallurgia, carbone, è altri industrii, perchè a so accuratezza di stallazione ùn hè micca altu cum'è l'attrezzatura di precisione, cum'è l'utensili di macchina è i grandi mutori, cusì alcuni utilizatori sceglienu di fà elli stessi.In ogni casu, a stallazione di u trasportatore cinturione ùn hè micca senza esigenze di precisione, una volta chì ci hè un prublema, portarà prublemi innecessarii à u travagliu sussegwente di cumissioni è accettazione, è hè ancu faciule di causà accidenti cum'è a deviazione di a cinta in a produzzione.A stallazione di u trasportatore di cinturione pò esse divisu à pocu pressu in i seguenti passi.

 

01

 

Preparazione prima di a stallazione

 

Prima, esse familiarizatu cù u disegnu.Fighjendu i disegni, capisce a struttura di l'equipaggiu, a forma di stallazione, u cumpunente è a quantità di cumpunenti, i parametri di prestazione è altre informazioni impurtanti.Dopu avè familiarizatu cù e dimensioni impurtanti di l'installazione è i requisiti tecnichi nantu à i disegni.Se ùn ci sò micca esigenze di stallazione speciale, i requisiti tecnichi generali di u trasportatore di cinturione sò:

(1) A linea centrale di u quadru è a linea centrale longitudinale deve esse coincidente cù a deviazione di micca più di 2mm.

 

(2) A deviazione di dritta di a linea centrale di u quadru ùn deve esse più grande di 5 mm in ogni lunghezza di 25 m.

 

(3) A deviazione di verticalità di e gammi di rack à a terra ùn deve esse più grande di 2 / 1000.

 

(4) A deviazione permessa di u spaziu di u quadru intermediu hè più o minus 1.5mm, è a diferenza di l'altezza ùn deve esse più grande di 2 / 1000 di u pitch.

 

(5) U centru horizontale di u tamburinu è u centru longitudinale duveranu coincide, è a deviazione ùn deve esse più grande di 2mm.

 

(6) A deviazione verticale trà l'assi di u rollu è a linea centrale longitudinale di u trasportatore ùn deve esse più grande di 2 / 1000, è a deviazione horizontale ùn deve esse più di 1 / 1000.

 

 

 

 

02

 

Passi di stallazione di l'equipaggiu

 

Sia un trasportatore di cinturione pò risponde à i requisiti di cuncepimentu è di stallazione è di funziunà in modu normale è lisu dipende principalmente da a precisione di l'installazione di u dispusitivu di guida, u tamburinu è a rota di coda.Sia chì u centru di u supportu di u trasportatore di cinturione coincide cù a linea centrale di u dispositivu di trasmissione è a rota di a cuda, cusì a stallazione durante a stallazione hè particularmente impurtante.

(1) Liberazione

 

Pudemu aduprà u teodolite per marcà trà u nasu (drive) è a cuda (rota di cuda), Allora u bucket di tinta hè utilizatu per fà chì a linea centrale trà u nasu è a cuda diventenu una linea recta.Stu metudu pò assicurà a più alta precisione di stallazione.

 

(2) Stallazione di dispusitivi di guida

 

U dispusitivu di u drive hè principalmente cumpostu di un mutore, riduttore, tamburinu di cunduce, bracket, è altre parti.

 

Prima di tuttu, mettemu l'assemblea di tamburinu è di bracket, pusatu nantu à a piastra incrustata, u piattu incrustatu è u bracket pusatu trà u platu d'acciaio, leveling cù u livellu, per assicurà chì u livellu di i quattru punti di u bracket hè menu di o pari à 0,5 mm.

 

Allora, scuprite u centru di u rullu di guida, mette a linea nantu à a linea media, è aghjustate a linea media longitudinale è trasversale di u rullu di guida per coincide cù a linea centrale di basa.

 

Quandu aghjustà l'elevazione di u tamburinu di guida, hè ancu necessariu di riservà un certu marghjenu per l'ajustamentu di l'elevazione di u mutore è di u riduttore.Siccomu a cunnessione di u mutore è u riduttore hè stata aghjustata nantu à u supportu durante a fabricazione di l'equipaggiu, u nostru compitu hè di truvà u dirittu, u nivellu, è assicurà u gradu coaxial trà u riduttore è u tamburinu di guida.

 

Quandu si aghjusta, u tamburinu di guida hè pigliatu cum'è a basa, perchè a cunnessione trà u riduttore è u rullu di guida hè una cunnessione elastica di verga di nylon, a precisione di u gradu coaxial pò esse rilassata in modu adattatu, è a direzzione radiale hè menu o uguale à. 0,2 mm, a faccia finale ùn hè micca più di 2 / 1000.

 

(3) Stallazione di a cudapuleggia

 

A pulley di coda hè cumpostu di dui parti, u supportu, è u tamburinu, è u passu di aghjustamentu hè u listessu cum'è u tamburinu di guida.

 

(4) Installazione di gammi di supportu, un quadru intermediu, bracket idler, è idler

 set di folle

A maiò parte di e gammi di supportu di a machina di cinturione sò in forma di H, è a so lunghezza è larghezza varienu secondu a lunghezza è l'larghezza di e cinture, a quantità di trasportu di cinturione, etc.

 

Sottu, pigliemu a larghezza di una gamba 1500mm cum'è un esempiu, u metudu di operazione specificu hè u seguitu:

 

Prima, misurate a linea centrale di a direzzione di larghezza è fate una marca.

 

2 Pone l'outrigger nantu à u bordu incrustatu nantu à a fundazione è utilizate a linea per abbandunà a linea verticale per chì a linea centrale di a direzzione di larghezza di a perna coincide cù u centru di a fundazione.

 

Fate una marca in ogni puntu nantu à a linea centrale di a fundazione (in generale in 1000 mm), Sicondu u principiu di triangulu isosceles, quandu e duie dimensioni sò uguali, i gammi sò allinati.

 

4 gammi saldati, pudete installà u quadru mediu, hè fattu di 10 o 12 canali di produzzione d'acciaio, in a direzzione di larghezza di u canali perforatu cù un diametru di 12 o 16 mm fila di buchi, hè utilizatu per cunnette u supportu di rulli.A forma di cunnessione di u quadru intermediu è a perna di supportu hè saldata, è u metru di livellu hè utilizatu per misurà a stallazione.Per assicurà l'uniformità è u parallelismu di u quadru mediu, i dui canali in a direzzione di u parallelismu, a fila superiore di buchi per utilizà u metudu di misurazione di linea diagonale per a simmetria per truvà u currettu, per assicurà chì u supportu di rulli, up the core di u sustegnu per a stallazione liscia.

 

U supportu di u rollu hè stallatu nantu à u quadru mediu, cunnessu da bulloni, è u roller hè muntatu nantu à u supportu.Si deve esse nutatu chì ci sò quattru gruppi di idlers di gomma à u fondu di a bocca blanking, chì ghjucanu un rolu di buffer è assorbimentu di scossa.

 

Installa u folle parallelu inferiore è u folle di core inferiore.

 

 

 

03

 

Requisiti di stallazione per l'accessori

 

A stallazione di l'accessori deve esse realizatu dopu chì u cinturione hè pusatu nantu à u supportu.L'accessori includenu una cugliera di guida di materiale, un pulitore di sezione viota, un pulitore di testa, un interruttore anti-deviazione, una cascata è un dispositivu di tensione di cintura.

(1) Chute è guida

 

U chute hè dispostu nantu à u portu di blanking, è a parte inferjuri hè cunnessa cù l'attrazzu di guida di materiale, chì hè dispostu sopra u cinturione di cuda.Minerale da a bocca blanking in u chute, è poi da u chute in u materiale di guida di u materiale, u groove di guida di materiale à u minerale distribuitu uniformemente in u centru di u cinturione, per prevene u minerale da splashing.

 

(2) Spazzatrice

 

U sweeper di a seccione viota hè stallatu nantu à u cinturione sottu à a cuda di a macchina per pulizziari u materiale minerale sottu u cinturione.

 

A spazzatrice di a testa hè stallata nantu à a parte bassa di u tamburinu di a testa per pulizziari u materiale di u minerale di a cintura superiore.

 

(3) Dispositiu di tensione

 

U dispusitivu di tensione hè divisu in tensione spirale, tensione verticale, tensione vittura horizontale, è cetara.A tensione di viti è u supportu di a cuda in tuttu, cumpostu di nuci è viti di piombo, sò generalmente usati per cinture curtite.A tensione verticale è a tensione di a vittura sò aduprate per cinture più longu.

 

(4) Dispositivi di stallazione

 

I dispusitivi di sicurità includenu un scudo di testa, scudo di coda, interruttore di corda di tira, etc. U dispusitivu di salvezza hè stallatu in a parte rotativa di a macchina di cinturione per prutege.

 

Dopu à u funziunamentu di i metudi è di i passi sopra, è per assicurà un certu intervallu di precisione, attraversu a prova di carica è di carica vuota, è aghjustendu a deviazione di a cintura, pudete curriri liscia è sicura.

 

 

 

 

 

Rulli di trasportatore GCS
Rulli di trasportatore GCS
rulli trasportatori da GCS

Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022