Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Chì sò i sfarenti tippi di pulleys in un trasportatore di cinturione?

GCSfolle di trasportatorei rulli sò persunalizati da i standard naziunali è di larghezza di banda è e dimensioni richieste da i clienti.U disignu principale è u prucessu sò pruduciuti da i standard internaziunali è a qualità hè verificata principalmente da l'estrazione di l'arburu è a tempera, a rilevazione ultrasonica di difetti di a saldatura, u materiale di gomma è a durezza, a prova di equilibriu dinamicu, etc. per assicurà una vita più longa di u produttu.

Upulegge di tamburi trasportatori a cinghiapò esse divisu in e seguenti categurie secondu u postu è u rolu funziunale.

 

pusizioni di pulley

 

Pulleys di testa

U pulley head hè situatu à u puntu di scaricamentu di u trasportatore.Di solitu conduce u trasportatore è hè di solitu più grande di diametru cà l'altri rulli.Per una trazione megliu, a puleggia di a testa di solitu hà isteresi (aduprendu materiale d'isteresi di gomma o ceramica).

 

Puleggia di coda è di l'ala

A pulley di cuda hè situata à l'estremità di materiale caricatu di a cintura.Hà una superficia plana o un prufilu slatted (rota d'ala) chì permette à u materiale di cascà trà e parti di sustegnu è cusì pulisce a cintura.

 

Pulleys snub

I rulli cambianu a direzzione è a strada di u trasportu di materiale aumentendu l'angolo di avvolgimentu di cinturione è migliurà a trazione di e roti motrici.

 

Drive pulleys

A pulley drive, chì pò ancu esse un tamburu di testa, hè guidata da un mutore elettricu è unità di trasmissione di putenza è propulsa a cintura è u materiale à l'apertura di scaricamentu.

 

Bend pulleys

A puleggia di curvatura hè aduprata per cambià a direzzione di a cintura è pò esse piazzata in ogni pusizioni induve un cambiamentu di direzzione hè necessariu.

 

Puleggia di presa

Pulleys Take-up sò usati per furnisce a tensione ghjusta nantu à u cinturione, per assicurà chì a superficia di u cinturione ferma pianu è chì a strada hè stabile.A so pusizioni pò ancu esse aghjustata.

 

struttura puleggia

 

I pulleys sò principalmente custruiti cum'è seguitu

1

 pelle di canna

2

 Pelle di cilindru cù gomma cast

3

 Pelle di cilindru ricoperta di ceramica

4

 fustu

5

 Placca articulata

6

 Cuscinettu

7

 Cuscinetti di cuscinetti

8

 Ispezione di l'equilibriu di rulli

9

 Ispezione di difetti

10

 Sollievu di u stress

11

 Valori di run-out radiali

12

 A vita di serviziu

I nostri rulli sò comSolamente usatu in l'industria minera, centrali termiche, industria metallurgica, industria di materiali di custruzzione, terminal portu, industria di cimentu è terminali di cava, i fabricatori di trasportatori di rulli GCS ponu persunalizà rulli di diverse dimensioni, qualità è standard secondu e esigenze di diversi clienti.Per inizià u vostru novu prughjettu, sentite liberu di cuntattate uSquadra di cuncepimentu di ingegneria prufessiunale di GCS.

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022