Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Cumu si misuranu i rulli trasportatori ?

Cumu misurà a qualità di i rulli trasportatori di cinturini è i supporti di a riparazione di i rulli di a cinghia

I rulli trasportatori di cinturionesò una parte impurtante di a cinturatrasportatore a rulli folli, u so rolu hè di sustene u pesu di u trasportatore è u materiale chì hè trasportatu.I rulli trasportatori di cinturione devenu esse flessibili è affidabili per riduce l'attrito nantu à u cinturione trasportatore.Ancu i rulli sò un cumpunente relativamente chjucu perTrasportatore a cinta GCSequipamentu cù una struttura simplice, ùn hè micca faciule di fabricà rulli d'alta qualità.

1I seguenti indicatori sò dispunibuli per misurà a qualità di i rulli.

1Valore di runout radiale di u rullu.

2Flessibilità di rulli.

3) valore di muvimentu assiale.

4Prestazione antipolvere di rulli trasportatori

5prestazioni impermeabili di u rullu

6) prestazione assiale portante di i rulli.

7) resistenza à l'impattu di roller.

8) Vita di Roller.

 rulli di trasportu

aeb56e3690691d69fa364436f25aceb

2U supportu di u rullu trasportatore di cinturione hè u supportu di u rullu è hà e seguenti caratteristiche.

 

1U supportu grooved deve esse resistente à a corrosione: u salitu di l'acidu è l'alkali ùn hà micca effettu corrosivu nantu à questu.

2Durezza di u rullu trasportatore: bona resistenza à l'usura.

3Bon sigillatura: u rullu trasportatore deve esse cumpletamente sigillatu, rullo trasportatore trasportatore cinturione

Ci sò sigilli di labirintu di plastica à e duie estremità, è u grassu ùn si scurdarà.

4) Superficie ceramica di rulli trasportatori di cinturione: a superficia di i rulli hà film d'ossidu è hè assai liscia.I materiali ùn si attaccanu micca à i rulli di trasportu di cinturione;u coefficient di attritu cù u trasportatore hè chjucu.

5Longa vita di serviziu di u roller grooved: a vita di serviziu di un roller grooved hè 2-5 volte quella di u roller di cinturione grooved d'acciaio ordinariu, chì pò riduce l'usura di u cinturione, è u cinturione ùn si scumbarà, cusì pò allargà u serviziu. vita di a cintura.

6) Costu di funziunamentu bassu: U supportu di u rollu di a cunghjunta pò riduce u costu generale di u trasportatore di cinturione è pò ancu limità u tempu di mantenimentu.

 

Per un trasportatore di rulli standard, e dimensioni reali chì avemu bisognu di sapè sò questi trè.

 

1. misura trà i frames da l'internu di u quadru

2. Misura u diametru di u roller è a durata di u tubu à l'esternu di u roller

3. misurà a lunghezza è diamitru arbre

 

Hè impurtante à nutà chì, s'ellu hè pussibule, e misure deve esse pigliatu mentre u tamburinu hè sempre in u quadru.U mutivu chì questu hè impurtante hè chì u quadru hè un puntu di riferimentu staticu chì ùn cambia micca, è cum'è e cunfigurazioni di cuscinetti utilizati da i fabricatori in i so tamburi pò esse micca uguali, a durata tutale di u tamburinu varierà ancu da u fabricatore à u fabricatore. .Queste liggere differenze ponu significà avè u rollu ghjustu è micca u rollu ghjustu.E dimensioni di i tamburi varienu pocu da un fabricatore à l'altru.A lunghezza di u tubu, a lunghezza generale è a lunghezza di l'arbu pò varià da un fabricatore di rulli à l'altru.U quadru trasportatore stessu ùn cambia micca.Hè per quessa chì quandu si misuranu i rulli trasportatori di rimpiazzamentu, a dimensione di u quadru à u quadru hè sempre furnita, misurata da "dentru u quadru à l'internu di u quadru".U fabricatore fabricarà u roller à questa dimensione è pudete esse assicuratu chì u vostru novu roller vi cunvene.

 

Se tenete un rollu davanti à voi, ma quellu chì hè statu sguassatu da u quadru, allura u modu megliu è più precisu per misurà u rollu hè di misurà a "taglia di u cone generale" o a durata di u tubu di u roller.Questu hè u puntu più alluntanatu in quale u set di cuscinetti protrudes da i lati di u tamburinu.Cù sta misurazione, pudemu deduce a liberazione adatta per assicurà a stallazione curretta di u roller.

 

U fattore più impurtante per cunsiderà quandu si rimpiazza un rullu nantu à un trasportatore hè quantu precisu u rullu hè misuratu è dimensionatu.In a maiò parte di i casi, ùn avemu micca bisognu di sapè u nome di u fabricatore di u roller è l'autonumeru di u rollu, ma sapè cumu misurà e dimensioni chjave di u trasportatore di rulli assicurarà chì questu rullu hè adattatu per quellu trasportatore.

 

L'infurmazione necessaria per u roller GCS

 

Misurendu u quadru, pudete esse sicuru chì u rollu per esse rimpiazzatu s'adattarà currettamente a prima volta.Per una discussione più dettagliata, sentite liberu di cunsultà u serviziu di pazienti di GCS Roller Conveyor Suppliers,un fabricatore specializatu di rulli trasportatori a cinghiachì sò stati tecnicamente prufessiunali in l'industria di i machini minieri per decennii.Vi prupunemu di più suluzioni prufessiunali è pratiche per a machina di vagliatura vibratoria è di trasportu, cumprese soluzioni di layout di sistema, ottimisazione di l'equipaggiu, equipamentu di qualità, installazione di equipaghji, supportu tecnicu, servizii di pre-vendita è post-vendita di cortesia, è assai di più.

Benvenuti à u nostru situ ufficiale per più infurmazione:WWW.GCSCONVEYOR.COM

 

Codice QR di GCS

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di post: 24-May-2022