Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Chì ghjè a definizione di rulli trasportatori

A definizione di rulli trasportatori

 Roller manufacturer

Urullu trasportatorehè una parte impurtante di u trasportatore di cinturione è hè u supportu principalu per u trasportatore di cinturione, utilizatu per sustene u cinturione è trasporta a merchenzie.Rullinu à cava, rulli pianu, rulli centratori, rulli à impattu.U rullu di cava (custituitu da 2 à 5 rulli) sustene u ramu cuscinettu per u trasportu di materiali in massa;u rullu di centru hè utilizatu per aghjustà a pusizione horizontale di a cintura per evità di scappà;u rullu buffer hè stallatu à u puntu di ricezione per riduce l'impattu di i materiali nantu à a cintura.Example of Aluminum ore raw material1

Ancu s'ellu ci sò parechje strutture sferenti, u principiu di a struttura hè largamente u stessu, cumpostu principalmente di un mandrinu, un tubu, un cuscinettu è un dispositivu di sigillatura.

Impurtanza

Per e macchine di cinture, l'ughjettu principale di mantenimentu è rimpiazzamentu sò i rulli, cusì a so affidabilità è a longevità determinanu i so costi di mantenimentu.

Un traspurtadore rotativu inflexible aumenterà u cunsumu di energia di a macchina di cinturione, è un bastone di trasportatore rotanti bluccatu ùn solu pruvucarà l'usura di a gomma di copertura di a cinta, ma ancu pò causà accidenti gravi, cum'è u focu in casi gravi, cusì a qualità di u trasportatore. roller carrier hè particularmente impurtante.

Applicazioni

Example of mining raw material loading and conveying

I pallets ponu esse largamente usati in trasportatori di cinturini in metallurgia, energia di carbone, minieri, portu, granu, chimichi, materiali di custruzzione è altre industrii.

Varietà ricca

Pudemu furnisce

Specifica cumpleta di u tipu

Rulli standard, rulli persunalizati

1. Caratteristiche di u produttu

GCS conveyor idler

Cuncepitu cù un cuncettu unicu, u pruduttu hè furmatu à un tempu da machining di precisione.

Sigillatura cumpleta di vacuum di i rulli - cù sigillatura interna, sigillatura di labirintu à trè slot, più anellu di gomma in forma di V.

2. Riassuntu di vantaghji

https://b671.goodao.net/why-gcs/

A. Wear-resistente, currusioni-resistente

B. Good sealing, anti-static

C.Dustproof è waterproof

D.Long vita di serviziu, low cost running

F.Energy saving, prutezzione di l'ambiente

3. Casi Applicazioni

Applicazione Case-Materialesistema di trasportu

Quandu selezziunate i prudutti, pudete sceglie diverse tippi di rulli o combinazioni di rulli secondu e cundizioni obiettive è i bisogni reali di u situ

Per più infurmazione,per piacè cuntattateciParameters

 

 

I prudutti cunnessi
Rulli d'acciaio
Rulli cumposti
Roller d'aluminiu

 

 

Casi di successu

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: 14-Mar-2022