Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Rullo trasportatore cù supportu

1. Rollers

Chì sòrulli folli di trasportatore?Cosa hè a funzione?

Un roller traspurtadore, una parte impurtante di un trasportatore di cinturione, hè una grande varietà è quantità chì sustene u pesu di u trasportatore è u materiale.Cuntene u 35% di u costu tutale di un trasportatore di cinturione è genera più di 70% di a resistenza, cusì a qualità di i rulli hè particularmente impurtante.Sò dispunibuli in acciaio è plastica.

U rolu di i rulli hè di sustene u cinturione trasportatore è u pesu di u materiale.I rulli anu da operare in modu flexible è affidabile.A riduzzione di l'attrito di u trasportatore contr'à u trasportatore ghjoca un rolu chjave in a vita di u trasportatore, chì cuntene più di 25% di u costu tutale di u trasportatore.Ancu s'è i rulli sò un cumpunente relativamente chjucu in un trasportatore di cinturione è a struttura ùn hè micca cumplessa, ùn hè micca faciule di fabricà rulli d'alta qualità.

I seguenti criteri sò usati per ghjudicà a qualità di i rulli: radiale run out of the rollers;flessibilità di i rulli;scorri assiali.

Serie di rulli GCS

 

Catalogu di trasportatori GCS

 

Funzioni principali

1) Disegnu robustu per a carica pesante.

2) L'assemblea è a saldatura di cuscinetti di cuscinetti è tubi d'acciaio sò fatti cù l'automatizazione cuncentrica.

3) U taglio di u tubu d'acciaio è u cuscinettu hè realizatu cù autumàticu / machini / equipamentu digitale.

4) L'estremità di u cuscinettu sò custruiti per assicurà chì l'arburetu di rulli è u cuscinettu ponu esse fermamente attaccati.

5) A fabricazione di i rulli hè ottenuta cù l'equipaggiu autumàticu è pruvatu per a concentricità di 100%.

6)I rulli è i cumpunenti / materiali di supportu sò fabbricati da i standard DIN / AFNOR / FEM / ASTM / CEMA.

7) L'alloghju hè fabbricatu da una lega altamente composta, resistente à a corrosione.

8) I rulli sò lubricati è ùn anu micca bisognu di mantenimentu.

9) A vita di serviziu di più di 30 000 ore secondu l'usu.

10) Sigillatu à u vacuum è hà resistutu à e teste contr'à l'acqua, u salinu, u tabacco, a sabbia è a polvera.

 

2. Parentesi

U supportu di supportu facilita a rimpiazzamentu di i rulli cù un dispositivu di supportu di rulli.L'estremità inferiore di u supportu hè cunnessu à l'estremità superiore di u corpu cù fasteners, mentre chì u supportu hè cunnessu à u supportu di rulli deflectable cù pins, è ci sò rotulelli nantu à u supportu di rulli deflectable.

 

U supportu di rulli ghjoca di solitu u rolu di riparà i rulli è sustene u cinturione, chì hè una struttura di supportu impurtante in u trasportatore di cinturione.Hè una struttura di supportu impurtante per i trasportatori di cinta.I materiali di alta qualità utilizati in a fabricazione di supporti di rulli furniscenu ancu un rendimentu stabile è una longa vita di serviziu.

Usu di supportu di rulli

 

    (1) Fixing i rulli: U supportu di rulli di alta qualità hè ragiunate cuncepitu per facilità a carica è scaricamentu di i rulli è per assicurà a flessibilità di i rulli mentre li fissa!U run-out radiale è u muvimentu assiale di i rulli sò cuntrullati in un intervallu ragionevule.

 

    (2) Supportu per u cinturione: U supportu per i rulli hè fattu d'acciaio d'alta qualità è saldatu cù una tecnulugia stretta, chì ùn hà micca solu specificazioni standard, ma ancu hà una struttura solida è pò furnisce un supportu più forte per assicurà u trasportu lisu di u cinturione. rulli è a cintura.

 

    (3) Prevenzione di deviazione: U supportu di rulli di trasportatore pò fà un certu aghjustamentu durante a corsa di u cinturione, chì pò ghjucà un rolu efficace in l'aghjustà u cinturione è l'aumentu di a vita di serviziu di u cinturione.

 

    (4) Ampiamente utilizatu: a struttura di u rullu di supportu hè ligera, u prucessu hè simplice, a vita di serviziu hè longa è u costu di mantenimentu hè bassu.Hè una struttura di supportu assequible è durable chì hè largamente utilizata.

 

Tipi di supporti di rulli

 

    L'usu di supporti di rulli in i trasportatori di cinturione hè carattarizatu da una grande varietà è quantità.I tipi cumuni di supporti di rulli sò: supporti di rulli di centratura, supporti di rulli deflectable, supporti di rulli slotted, H-frames, frames per ganci, etc.

 

Vantaghji di u pruduttu

 

1Forte sustegnu di u supportu di rulli di supportu, alta flessibilità, attritu bassu è longa vita.

 

2Radial run out of the support roller spherical;flessibilità;manomissione assiale.

 

3U supportu di u rullu di centru hè a prova di polvera, impermeabile, cuscinetti assiali, resistenza à l'impattu è hà cinque punti chjave di vita di serviziu.

 

4Hè stallatu nantu à i dui lati di u cinturione trasportatore per impedisce chì u cinturione scorri.Hè efficace chì a cinta scorri in modu lisu è affidabile.

 

5L'effettu di l'allineamentu di u centru hè notevuli è a struttura hè simplice, chì pò risponde cumplettamente à i bisogni di u sviluppu di l'operazione muderna.

 

A tavola di cumminazzioni di rulli cumunimenti utilizati hè attaccata.

 numeru

Foto di u produttu

Nome di u produttu

categuria

Riassuntu

1

 Vee Return Assy Vee Return Assy Frames di trasportatore Vee Return hè adupratu in una gamma completa di operazioni di trasportu di carichi, per aiutà à seguità u latu di ritornu di a cintura

2

 Set di auge in acciaio (offset)

Set di auge in acciaio (offset)

Frames di trasportatore Set di telaio a canale offset per operazioni di carichi di trasportatore da media à pesante induve hè necessaria una forma di cinturione

3

 Set di auge in acciaio (in linea) Set di auge in acciaio (in linea) Frames di trasportatore Set di cornice in linea per operazioni di trasportatore medio-pesante in cui è richiesta una forma di cintura di canale

4

 Cadre à traverse (viu) Cadre à traverse (viu) Frames di trasportatore Frame Trough Inline cù rinforzi supplementari per carica extra pesante è operazioni di trasferimentu

5

 Chjama di cuve retractable (rimozione) Chjama di cuve retractable (rimozione) Frames di trasportatore Frame Retractable Trough per u smantellamentu è a rimozione di l'assemblea di u quadru cumpletu, cù a cintura di trasportu chì resta in u locu.

6

 Set di cuve in acciaio (offset) 2 Set di auge in acciaio (offset) Frames di trasportatore Set di telai di canale offset per operazioni di carichi di trasportatore da mediu à pesante induve hè necessaria una forma di cinturione.

7

 Offset di impattu di u quadru di transizione Offset di impattu di u quadru di transizione Frames di trasportatore Quadru di Transizione di Rulli d'Impattu Offset cun rinforzu di forza supplementu è aghjustamentu di l'angolo di cintura incrementale in gradu fissu.

8

 Offset d'acciaio di cornice di transizione Offset d'acciaio di cornice di transizione Frames di trasportatore Quadru di Transizione di Rulli d'Acciaio Offset cù l'aghjustamentu di l'angolo di cinturione incremenatale fissu.

9

 Tenda di trasportu in acciaio + supporti Tenda di trasportu in acciaio + supporti Rulli trasportatori Tenditore di trasportu d'acciaio per carichi generale da mediu à pesante, operazione di trasportu mediu induve l'angolo di a cinturione ùn hè micca necessariu.

10

 Training Return Assy Idler Training Return Assy Idler Frames di trasportatore Idler di furmazione di ritornu utilizatu in diverse larghezze è diametri di cinturione per sustene è seguità a cintura nantu à a corsa di cinturione di ritornu.

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCSfabricatore di rulli trasportatorisi riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di post: 31-mar-2022