Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

A cosa serve i supporti di rulli?

U supportu di rulli, chì generalmente agisce cum'è un rullu di stallazione, hè un cinturione di supportu è hè una struttura di supportu impurtante in un trasportatore di cinturione.RollerU trasportu di frenuI brackets r sò fabbricati da materiali d'alta qualità è sò carattarizati da a so prestazione stabile è a longa vita di serviziu.I supporti di rulli sò usati per l'adattamentu persunalizatu di rulli unichi o multipli in una varietà di applicazioni.I nostri supporti di rulli sò usati per fà i vostri supporti di rulli.Sò generalmente dispunibuli separatamente cum'è parentesi slotted, parentesi di regulazione, è parentesi rinfurzati in e sezioni superiore è inferiore.U finitu hè spessu pittatu o galvanizatu in caldu.Per ottene un effettu durable è a prova di ruggine.

In any case, no matter what the specification, precise quality control of the process is essential. Our factory uses CNC laser wire cutting and robotic welding to effectively increase production capacity and achieve more precise specifications in mass production. For more information, please contact our factory at gcs@gcsconveyor.com

L'automatizazione chì travaglia nantu à un supportu di rotulu di schermu via una macchina laser

Settori applicabili

I prudutti di l'usu di i supporti di rulli slotted sò largamente usati in l'industria petrochimica, minera è fusione, industria aerospaziale, terminal di spedizione, elettronica di energia elettrica, pipeline di riscaldamentu, fabricazione di machini è altri campi.

 

Caratteristiche è usi di i supporti di rulli

(1) Rulli fissi: supportu di rulli d'alta qualità cù un disignu raghjone è carica è scaricamentu più convenienti di rulli.Quandu si fissanu i rulli, assicuratevi di a flessibilità di i rulli!U runout radiale è axial runout di i rulli sò cuntrullati in un intervallu ragionevule.

(2) Rollers: I rulli sò fatti d'acciaio d'alta qualità cù un strettu prucessu di saldatura.Ùn hè micca solu di specificazione standard, ma ancu di custruzzione robusta, chì furnisce un supportu più forte è assicurendu u trasportu lisu di i rulli è a cintura.

(3) Anti-run-out: Durante u funziunamentu di u cinturione, u sustegnu di i rulli pò esse aghjustatu in una certa misura, aghjustendu in modu efficace a cintura è aumentendu a so vita di serviziu.

(4) Ampia gamma di applicazioni: A struttura di u roller di trasportu hè ligera è simplice, cù una longa vita di serviziu è un costu di mantenimentu bassu.Hè una struttura di supportu ecunomica è durable largamente utilizata.

 

Tipi di supporti di rulli

L'applicazione di supporti di rulli in trasportatori di cinturini hè carattarizatu da una larga gamma di tippi è grandi quantità.I rulli sò classificati secondu u tipu di rulli applicabili, u so usu rispettivu è a struttura.Tipi cumuni di supporti di rulli sò supporti di rulli sferichi, supporti di rulli deflettori, supporti di rulli slotted, frames in H, ganci, etc. ETC.

 

Vantaghji di i prudutti di supportu di rulli

1I supporti di rulli anu un supportu forte, alta flessibilità, attritu bassu è longa vita.

2Runout radiale di u supportu di rulli sferichi;flessibilità;oscillazione assiale.

3I cinque punti chjave di u supportu di rulli sferichi sò a prova di polvera, impermeabile, spinta, resistenza à l'impattu è vita di serviziu.

4Installatu nantu à i dui lati di u cinturione trasportatore per impedisce chì u cinturione scorri.In modu efficace, a cintura scorri in modu lisu è affidabile.

5L'effettu di l'allineamentu hè evidenti, a struttura hè simplice è pò adattà cumplettamente à i bisogni di u sviluppu di u funziunamentu mudernu.

 

#prughjettu #rollerconveyor #conveyorsystems #GCSconveyor #rollerbracket

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di post: 17-May-2022