Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Belt Conveyor Idler comunmente utilizatu in u Sistema di Conveyor

Descrizzione di Coveyor Ilder

U set di follehè u cumpunente più impurtante di u trasportatore à cinturione, chì hè una barra cilindrica chì si estende sottu è longu u cinturione trasportatore.I rulli sò generalmente situati in un quadru di supportu di metallu grooved sottu à u latu di supportu è sò usati per sustene u cinturione trasportatore è u materiale.Sicondu u scopu di l'usu, u set di rulli hè stallatu in diverse pusizioni nantu à u trasportatore di cinturione.Sicondu a pusizione in utrasportatore, ci sò dui tipi.Sopra u cinturione trasportatore hè u Carrier Idlerè sottu u trasportatore hè uRturnà Idler.

 

GCS 3D Illustratin per Roller Heavy Duty

 

Carrier Idler

Trough Idler

Idler di furmazione superiore

Impattu Idler

Garland Idler

Ritorna Idler

Idler di ritornu pianu

V Ritorna Idler

Training Return Idler

 

 

Sò generalmente situati in cima di u trasportatore di cinturione è sò usati per portà u materiale da A à B. Per quessa, Carrier Idlers sò spessu usati per catturà megliu è trasportu u materiale.Di solitu sò spartuti infolle di trogolo, furmazione superiore idler, folle d'impattu, èguirlanda folle.

Trough Idler

I groove idlers sò u tipu più cumuni di idler è sò generalmente cuncepiti cù 3 o 5 rulli muntati nantu à u latu trasportatore di u cinturione.U vantaghju hè chì aiutanu à assicurà chì a capacità di trasportu di u trasportatore hè uguale à a lunghezza di u cinturione.A distribuzione di carichi hè più uniforme per assicurà a capacità massima di carica di u puntu di carica è assicuratevi chì u materiale ùn sboccarà micca da u cinturione.

rulli trasportatori da GCS

 

Impattu Idler

Idlers d'impattu sò generalmente avvolti in gomma è usati in l'area di carica di u trasportatore.Aumentà a superficia di cuntattu trà u materiale è u cinturione, riduce a forza di l'impattu, è prevene i danni à u cinturione trasportatore, u quadru idler è a struttura circundante.

 

 

 

 

rulli trasportatori da GCS

 

rulli trasportatori da GCS

 

Idler di furmazione superiore

U Upper Training Idler allinea perfettamente u cinturione è u torna à a pusizione curretta durante l'operazione di trasportatore di cinturione.Una cucitura incorrecta di a cintura o un cuscinettu di materiale sbilanciatu pruvucarà un offset di a cintura.L'allineamentu di l'idlers ponu allineà a cintura cù l'idlers per prevene a rottura di a cintura.

 

 

Garland Idler

Ogni rollu di u set di guirlande idler pò esse spustatu in una certa pusizioni secondu u muvimentu di u materiale trasportatore.Se u vostru sistema di spedizione deve esse più mobile, o quandu l'ambienti ùn hè micca adattatu per i static idlers, avete bisognu di guirlande idlers.Questi idlers sò attaccati à u quadru di trasportatore per una megliu mobilità.

Di solitu situati sottu à u trasportatore di cinturione, sò usati per portà u cinturione torna à u puntu di partenza è tornanu à A. Di solitu, l'idlers di ritornu flat o V sò usati per aghjustà a pusizione di u cinturione in modu chì u cinturione torna à u puntu di partenza. liscia.Di solitu sò divisi in idlers di ritornu flat, V return idlers, è ritornu di furmazionefolli di trasportatore.

 

Idler di ritornu pianu

U set di folli di rinviu pianu hè custituitu da una sola pezza d'acciaio muntata nantu à dui supporti di goccia.Sò ancu custituiti da dui rulli.U scopu di l'usu di l'idlers di ritornu flat hè di sustene u cinturione da u latu di ritornu per prevene l'allungamentu di u cinturione, a caduta è u fallimentu, aumentandu cusì a vita di serviziu di u trasportatore.

 

 

rulli trasportatori da GCS

Training Return Idler

U set di frenu di rinviu di furmazione rileva u misalignamentu di u cinturione è u corregge per assicurà chì u cinturione hè tracciatu accuratamente à a fine di u trasportatore durante l'operazione.L'usu di cinturini di rinviu à u centru down-centering aiuta à riduce i danni di i cinturini è i costi di mantenimentu assuciati cù cinture, strutture è cumpunenti, assicurendu u funziunamentu lisu è normale di cinture è trasportatori.

rulli trasportatori da GCS

 V Ritorna Idler

I Volanti di Ritorno in V, custituiti da dui rulli, sò tipicamente usati in trasportatori terrestri longu per applicazioni chì necessitanu cinture trasportatori di cordone d'acciaio, tessuti d'alta tensione è resistenti.I dui rulli anu una qualificazione di carica più altu ch'è un rollu unicu, chì furnisce un supportu di cinturione megliu è l'ajustamentu è u ritornu di a cintura.l'angolo di u V Return Idler hè di solitu 10 ° o 15 °.

 

 

rulli trasportatori da GCS

In più di i rulli di sopra, i trasportatori di cinturini utilizanu ancu alcuni rulli speciali, per piacè riferite à l'articuluChì ghjè u sistema di trasportu à rulli?per più dettagli.Per un trasportatore à rulli è cinturione persunalizatu per adattà à i vostri bisogni di trasportu, per piacè cuntattate uProduttore di rulli trasportatori GCSper un preventivu gratuitu.

 

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di post: Jul-18-2022