Telefuninu
+8618948254481
Chjamateci
+86 0752 2621068/+86 0752 2621123/+86 0752 3539308
E-mail
gcs@gcsconveyor.com

Cumu opera un trasportatore à rulli

Uequipaggiu di trasportuhè una macchina di manipolazione di materiale chì trasporta continuamente materiale nantu à una certa linea, cunnisciuta ancu com'è equipaggiu di trasportu cuntinuu.L'equipaggiu di trasportu pò esse trasportatu horizontalmente, inclinatu è verticalmente, è pò ancu formate una linea di trasportu spaziale, chì hè generalmente fissa.

I paràmetri principali sò generalmente determinati secondu e esigenze di u sistema di manipulazione di materiale, e diverse cundizioni di u locu di manipulazione di materiale, u prucessu di produzzione pertinente è e caratteristiche di u materiale.

①Capacità di trasportu: A capacità di trasportu di l'equipaggiu di trasportu si riferisce à a quantità di materiale trasportatu per unità di tempu.Quandu trasmette materiali in massa, a massa o u voluminu di materiali trasportati per ora hè utilizatu per calculà;quandu trasmette merchenzie di pezzi, u numeru di pezzi trasportati per ora hè utilizatu per calculà.

 

②Velocità di trasportu: Aumentà a velocità di trasportu pò migliurà a capacità di trasportu.In u cinturione trasportatore per a trazione è a lunghezza di trasportu hè più grande, a velocità di trasportu tende à aumentà.Tuttavia, l'equipaggiu di trasportatore di cinturione d'alta velocità deve esse attentu à a vibrazione, u rumore è l'iniziu, u frenu, è altri prublemi.Per l'equipaggiu di trasportu cù una catena cum'è l'elementu di trasportu, a velocità di trasportu ùn deve esse troppu alta per impedisce un aumentu di a carica di putenza.Per l'equipaggiu di trasportu cù operazione di prucessu simultanea, a velocità di trasportu deve esse determinata secondu e esigenze di u prucessu di produzzione.

 

③Dimensioni di i cumpunenti: A dimensione di i cumpunenti di l'equipaggiu di trasportu include a larghezza di u cinturione trasportatore, a larghezza di i slats, u voluminu di a tramoggia, u diametru di a pipa è a dimensione di u containeru.Queste dimensioni di cumpunenti influenzanu direttamente a capacità di trasportu di l'equipaggiu di trasportu.

 

④Lunghezza di u trasportatore è l'angolo di inclinazione: A lunghezza di a linea di trasportatore è a dimensione di l'angolo di inclinazione affettanu direttamente a resistenza tutale di l'equipaggiu di trasportatore è a putenza necessaria.

 

rulli trasportatori da GCS

Se vulemu usà u trasportatore in modu più efficau, duvemu esse familiarizatu cù a stallazione curretta, a cumissioni è u funziunamentu di u trasportatore.Questu hè tuttu necessariu per assicurà un bonu funziunamentu di u trasportatore è per migliurà a vita di serviziu di l'equipaggiu trasportatore.

1. L'equipaggiu di trasportu fissu deve esse stallatu nantu à una fundazione fissa da u metudu di stallazione prescrittu.L'equipaggiu di trasportu mobile deve esse cunghjuntu cù legnu triangulare o frenatu cù un frenu prima di l'operazione ufficiale.Per evitari di marchjà durante u travagliu, quandu ci hè più di un equipamentu di trasportu chì opera in parallelu, deve esse un passaghju di un metru trà a macchina è a macchina, è trà a macchina è u muru.

 

2. L'ambienti di travagliu è a temperatura di u materiale per esse trasportatu ùn deve esse più altu di 50 ℃ è più bassu di -10 ℃.I materiali cù l'acidu, l'oliu alkaline è i solventi organici ùn anu micca esse trasportatu.

 

3. Quandu parechji trasportatori sò operati in serie, deve esse cuminciatu in sequenza da a fine di scaricamentu.Solu dopu à tutte e operazioni normali, u materiale pò esse alimentatu.

 

4. Se a cinta deviate durante u funziunamentu, deve esse aghjustate per firmà in u tempu, è ùn deve micca esse usata cun reluctantly, per ùn sguassate i bordi è cresce a carica è causanu danni à l'equipaggiu.

 

5. L'equipaggiu Conveyor prima di l'usu deve verificà e parti in esecuzione, a fibbia di cinta, è u dispusitivu di cuscinettu hè normale, l'equipaggiu protettivu hè cumpletu.A stretta di a cintura deve esse aghjustata à un livellu adattatu prima di inizià.

 

6. Quandu u cinturione hè slipping, hè strettamente pruibitu di tirà u cinturione cù a manu per evità accidenti è ferite.

 

7. U mutore di l'equipaggiu di trasportu deve esse ben insulatu.U cable di l'equipaggiu di trasportu mobile ùn deve esse tiratu è trascinatu indiscriminatamente.U mutore deve esse cunnessu à a terra.

 

8. U trasportatore deve esse un iniziu senza carica.Aspettate chì tuttu sia debuggatu è eseguite nurmale prima di cumincià à alimentà.Impedisce i danni à u trasportatore causatu da l'operazione anormale.È prima di piantà u trasportatore, duvete piantà d'alimentà è di scaricamentu di tutti i materiali nantu à u cinturione prima di piantà.

 

Mantenimentu di u trasportatore: Dopu chì u trasportatore hè apertu per l'usu, u trasportatore deve esse pulitu regularmente per assicurà l'igiene di l'ambiente trasportatore.I seguenti aspetti: a temperatura di u mutore è u riduttore, u grassu lubricante à u cuscinettu, u foru di ventilazione liscia, u livellu di l'oliu di u riduttore, u rumore è a vibrazione di u pruduttu durante l'operazione, etc. deve esse verificatu regularmente è trasmette. à i tecnichi prufessiunali per a riparazione è u trattamentu.

 

Semu prufessiunali, eccellenti tecnulugia è serviziu.Semu GCSProduttore di rulli trasportatori.Sapemu cumu fà chì u nostru rollu trasportatore move a vostra attività!Verificate piùwww.gcsconveyor.com E-mailgcs@gcsconveyoer.com

Catalogu di prudutti

GLOBAL CONVEYOR SUPPLIES COMPANY LIMITED (GCS)

GCS si riserva u dirittu di cambià dimensioni è dati critichi in ogni mumentu senza avvisu.I clienti anu da assicurà chì ricevenu disegni certificati da GCS prima di finalizà i dettagli di u disignu.


Tempu di Postu: Apr-13-2022